Hilding Anderson on Euroopa ja Aasia suurim madratsite ja unetoodete tootmise ja müügiga tegelev kontsern. Alates 2010. aastast on Askona osa Rootsi korporatsioonist Hilding Anders

80

aastat edu

Pateicoties daudzu gadu pieredzei mēs esam ieguvuši augstu reputāciju pasaules tirgū.

20

miljonit inimest

Ida-Euroopas magavad Askonal ja igal aastal lisandub neid üle 2 miljoni!

30

+ tehast

Euroopas ja Aasias

Meie missioon

Püüdleme selle poole, et inimene oleks õnnelik ja terve, andes jõudu ja energiat oma unistuste elluviimiseks.

Iga päev toodame

9000

madratsit

1000

patja

600

voodit

300

diivanit

Meie töö põhimõtted

ja ettevõtte väärtused

Inimese eest hoolitsemine

Tippjuhid on otseselt seotud ettevõtte kõigi eluvaldkondadega, nad testivad ja kontrollivad iga toodet isiklikult, suhtlevad klientidega ja kontrollivad ettevõttesiseseid protsesse. Kord 3 kuu jooksul töötab kogu meeskond klientidega: võtab vastu kõnesid infoliinil, sõidavd kohaletoomisega klientide juurde ja töötavad tootmises. See aitab kontrollida kõiki tööprotsesse ja paremini ära tunda ostja vajadusi.

Inimese eest hoolitsemine 2

Tippjuhid on otseselt seotud ettevõtte kõigi eluvaldkondadega, nad testivad ja kontrollivad iga toodet isiklikult, suhtlevad klientidega ja kontrollivad ettevõttesiseseid protsesse. Kord 3 kuu jooksul töötab kogu meeskond klientidega: võtab vastu kõnesid infoliinil, sõidavd kohaletoomisega klientide juurde ja töötavad tootmises. See aitab kontrollida kõiki tööprotsesse ja paremini ära tunda ostja vajadusi.

Inimese eest hoolitsemine 3

Tippjuhid on otseselt seotud ettevõtte kõigi eluvaldkondadega, nad testivad ja kontrollivad iga toodet isiklikult, suhtlevad klientidega ja kontrollivad ettevõttesiseseid protsesse. Kord 3 kuu jooksul töötab kogu meeskond klientidega: võtab vastu kõnesid infoliinil, sõidavd kohaletoomisega klientide juurde ja töötavad tootmises. See aitab kontrollida kõiki tööprotsesse ja paremini ära tunda ostja vajadusi.

Inimese eest hoolitsemine 4

Tippjuhid on otseselt seotud ettevõtte kõigi eluvaldkondadega, nad testivad ja kontrollivad iga toodet isiklikult, suhtlevad klientidega ja kontrollivad ettevõttesiseseid protsesse. Kord 3 kuu jooksul töötab kogu meeskond klientidega: võtab vastu kõnesid infoliinil, sõidavd kohaletoomisega klientide juurde ja töötavad tootmises. See aitab kontrollida kõiki tööprotsesse ja paremini ära tunda ostja vajadusi.

Фамилия